2014. március 12., szerda

Forgatás-élmény / Kis Domonkos Márk

Sziasztok!


Immár mögöttünk áll márciusi programunk második adása.


Kis Domonkos Márk - Nyomorultak (Miskolci Nemzeti Színház)
Ennek vendége (vagy inkább mi voltunk az Ő vendégei) Kis Domonkos Márk színművész, a Váci Dunakanyar Színház igazgatója. Ebben a műsorban már interjús formában beszélgettem a kamera előtt Márkkal, akinek ezúton is köszönjük, hogy rendelkezésünkre állt és örömmel vett részt a műsorban. Ez számunkra is elismerés és megtiszteltetés.

Az interjúra való felkészülés során örömmel láttam, hogy városunk szülötte több neves színházi darabban és két filmben is szerepet kapott. Ezek történetéről a műsorban bővebben is mesél nekünk.
Őszintén szólva, mivel "riporterként" első ízben működtem közre hihetetlenül izgultam, de Doma kedves vicceléssel hamar oldotta a feszültséget, így a beszélgetés nagyon olajozottan folyt. Örültem neki, hogy beszélgető partnerem nem szűkszavú, csendes típus, bár ez az Ő szakmájában nemigen fordul elő :). A tőle elhangzottakból következő kérdéseimre szinte azonnal, magától értetődően adott választ. Megtudhatunk egyet s mást a színházi emberek életéről, szerepeik átéléséről, arról, hogy egy ilyen exhibicionista szakmában is kialakulnak barátságok. Domával öröm volt beszélgetni. Szavaiból annyira átérezhető a színház, a színészet iránti rajongás, a lelkesedés és az öröm, hogy azon szerencsések közé tartozik, aki azzal foglakozhat a mindennapi életében amit szeret és amiben tehetsége megmutatkozik.

Sokat és érthető módon nagyon büszkén mesélt a színház életének alakulásáról. Örömmel vettem, hogy mind a fiatalok, sőt a legkisebbek körében, mind pedig az idősebb korosztályokban nagyon népszerűek az előadások. Nagyon sok zajlik le telt házzal és előfordul az is hogy hetekkel előtte nem lehet jegyet kapni egy-egy darabra.

Színház és kultúra kedvelő emberként ez engem elégetettséggel tölt el és külön örülök neki, hogy olyan modern előadásokat is műsorára tűz a színház amiben nem restek érinteni a testiség, az emberi kapcsolatok témáit viszont ezek mellett a klasszikus daraboknak is jut hely. 

Én kívánom, hogy a Váci Dunakanyar Színház maradjon továbbra is ilyen népszerű, Domának pedig még nagyon sok jó szerepek kívánok!

Írta:Für Nikoletta
www.facebook.com/vacmylife

Ha felcsigáztam a kíváncsiságotokat a vele készült riportot alább megtekinthetitek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése